han-yvonne-thailand.reismee.nl

Dalen/ Bangkok 27 en donderdag 28 mei 2009

Woensdag 27 en donderdag 28 mei 2009

Om half elf s'morgens vertrokken uit Dalen richting Düsseldorf.

Aankomst om 12.30 op de parkeerplaats.

Ruim op tijd, zodat we alle winkeltjes konden bekijken.

Om 17.00 uur vertrok 'het vliegtuig richting Bangkok.

Na een lange vlucht van ruim 10 uur landen we om 9,10 plaatselijke tijd.

Helemaal gaar want we hebben nauwelijks geslapen onderweg.

Later nadat we de koffers in het hotel hebben gebracht, we zitten op de 16e verdieping, help! en even hebben gedouched gaan we met een bootje de rivier op om Bangkok vanaf deze kant te bekijken.

Onderweg gestopt voor een lunch. Gemerkt hoe heet het eten is hier.

De woningen langs de rivier zijn op palen gebouwd, het zijn kleine armoedige huisjes, maar de mensen lijken er gelukkig.

Een groot contrast zijn de enorme luxe hotels, bij een daarvan betaalde je 20.000 euro per couvert, met oud jaar, belachelijk.

Er zwommen Varanen in de rivier, en enorme hoeveelheden Meervallen, die we brood hebben gevoerd.

Later op de middag even een dutje gedaan want anders redden we het niet tot 22.00 uur.

Voor drie dagen hebben we de excursies al gepland,

Na het avondmaal lekker gekletst en op tijd naar bed , want het is morgen weer vroeg dag, om 6.30 op.